.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت هرگونه تغيير قيمت نان تا اطلاع ثانوي

رئيس سازمان بازرگاني مازندران گفت: هرگونه تغيير قيمت نان در استان تا اطلاع ثانوي ممنوع است.

عباسعلي وفايي‌نژاد با اعلام آمادگي كامل استان مازندران براي اجراي درست قانون هدفمند كردن يارانه‌ها كه از سوي رئيس جمهور اعلام شد، بيان داشت: تمام سعي و تلاش سازمان بازرگاني بر اين است كه اين قانون به بهترين صورت انجام گيرد.
رئيس سازمان بازرگاني مازندران با تشكر از همكاري اقشار مختلف اقتصادي استان مازندران در هماهنگي براي اجراي اين قانون خاطرنشان كرد: واحدهاي توليدي، شركت‌هاي پخش، انبارداران، بنكداران و اصناف تمهيدات لازم را براي تامين كالاهاي اساسي و ضروري شهروندان صورت گرفت.
وفايي‌نژاد از تامين و ذخيره‌سازي 13 قلم كالاي اساسي در استان مازندران خبر داد و خاطرنشان كرد: ذخيره‌سازي برنج، گوشت قرمز، روغن نباتي، شكر، مواد شوينده و .... از جمله اين اقلام براي ذخيره‌سازي بود.
رئيس سازمان بازرگاني مازندران با اعلام اينكه هيچ مشكلي براي تامين كالاهاي اساسي در مازندران وجود ندارد، تصريح كرد: نظارت بر بازار نيز در دستور كار هدفمندكردن يارانه‌ها در استان است.
وي با اعلام نظارت بيشتر بر بازار به خاطر اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها از مردم خواست تا تخلفات اقتصادي در بازار را با سامانه 124 به صورت شبانه‌روزي اطلاع دهند.
رئيس سازمان بازرگاني مازندران از آمادگي تيم‌هاي نظارتي و تخصصي در بازار مازندران خبر داد و اضافه كرد: با هماهنگي دستگاه‌هاي همكار( بازرگاني، اتحاديه‌ها، دستگاه‌هاي نظارتي و تعزيرات حكومتي) با عوامل متخلف برخورد مي‌شود.
وفايي‌نژاد با اشاره به آمادگي اين سازمان براي مقابله با احتكار گفت: اگر كسي بخواهد حلقه را بر مردم با احتكار تنگ‌تر كند با نظارت‌هاي مستمر و پيگيري‌هاي امنيتي و نظارتي مقابله مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.227 seconds.